تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ قرارداد علی علیپور

اسناد باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد قرارداد علی علیپور هنوز ۳۰۰ میلیون ثبت شده و او یکی از ارزان‌ترین بازیکنان تیمش (در رده بزرگسالان) محسوب می‌شود.

به گزارش شمانیوز:اسناد باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد قرارداد علی علیپور هنوز ۳۰۰ میلیون ثبت شده و او یکی از ارزان‌ترین بازیکنان تیمش (در رده بزرگسالان) محسوب می‌شود.

البته عده‌ای می‌گویند باشگاه به خاطر درخشش علیپور در لیگ امسال و گل‌های زیادی که او زده ۶۰ میلیون تومان دیگر روی مبلغ قراردادش گذاشته که حتی اگر این مسئله هم درست باشد، باز هم حق علیپور (نسبت به بقیه) خیلی بیشتر از اینهاست.

نکته دیگر اینکه علیپور مثل ماهینی تا پایان فصل ۹۸-۹۷ قرارداد دارد و نیازی به تمدید نخواهد داشت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ قرارداد علی علیپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..