تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی دوربین مداربسته دست متکدیان فریبکار را رو می کند +فیلم

وقتی دوربین مداربسته دست متکدیان فریبکار را رو می کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از متکدیان نیازمند واقعی نیستند و با سوءاستفاده از احساسات مردم برای خود کاسبی راه انداخته اند. این افراد توانایی کار کردن دارند اما تن به سختی نمی‌دهند و می خواهند از ساده ترین روش ممکن درآمد مورد نیاز خود یا حتی بیشتر از آن را از  جیب مردم تامین کنند.

نمونه ای از این متکدیان این دو گدای روسی هستند که در فیلم زیر می بینید، دو متکدی که وانمود به معلولیت می‎کنند، در محلی خلوت با دیدن یک توپ نقش خود را فراموش و شروع به بازی می کنند، بی خبر از آنکه تمام حرکات آنها توسط دوربین مداربسته در حال ضبط است.

انتهای پیام/

 صحنه ای که دوربین مداربسته از حقه بازی دو متکدی ثبت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی دوربین مداربسته دست متکدیان فریبکار را رو می کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..