تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت پسر فلسطینی پس از 12 سال اسارت به آغوش مادرش+فیلم

لحظه وصال مادر فلسطینی و پسرش پس از 12 سال اسارت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن فلسطینی که 12 سال پیش پسرش توسط صهیونیست ها بازداشت شده بود، دیگر امیدی به دیدن روی فرزندش نداشت تا اینکه سرانجام پس از این همه سال انتظار خبری خوش به گوشش رسید.

پسر فلسطینی اکنون از بند اسارت اسرائیلی ها آزاد شده است و مادر چشم انتظار، لحظاتی را که هر کدام برایش به اندازه یک عمر می‌گذشت در دل می شمرد تا فرزندش را پس از مدت ها دوباره از نزدیک ببیند.

زن به همراه دیگر اعضای خانواده اش در محل مقرر ایستاده بودند که ناگهان با دیدن جوان فلسطینی از فاصله دور فریاد شادی سر دادند.

آنها سراسیمه و بی‌قرار دوان دوان به سمت عزیزشان رفتند تا او را در آغوش بگیرند در این لحظه پسر از شوق دیدن مادرش زانو زد تا بر پای او بوسه بزند،که در فیلم زیر این لحظات تاثیر گذار را می بینید.

انتهای پیام/

لحظه دیدار مادر فلسطینی و پسرش پس از 12 سال اسارت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت پسر فلسطینی پس از 12 سال اسارت به آغوش مادرش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..