تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: تغییر حس و حال یک فضا با استفاده از رنگ

برترین ها - احسان درخشنده: این روزها، یکی از نکاتِ مهمی که اکثر طراحان دکوراسیون به آن توجهِ ویژه نشان می‌دهند، بهره‌گیری از روانشناسیِ رنگ‌ها در آراستن‌ فضاهاست. متأسفانه، در کشور ما، عامه‌ی مردم زیاد به نقش و اهمیت رنگ‌ها واقف نیستند. بیشترین رنگ‌هایی که ما ایرانی‌ها در زندگی روزمره با آن‌ها روبرو هستیم، رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری هستند.

مطمئناً، اگر آحاد جامعه از اهمیت چشمگیر رنگ‌ها در تغییر وضع و حال روحی خود مطلع باشند، از طیف‌های متفاوتِ رنگ‌ها به طور هوشمندانه‌تر بهره می‌گیرند. بر همین مبنا، بر آن شده‌ایم تا به طور مختصر، شما عزیزان را با اهمیت رنگ‌ها در آراستگیِ فضاها آشنا سازیم.

با مشاهده‌ی ویدئوی زیر، درمی‌یابید که چگونه می‌توان با استفاده از رنگ‌ها، حس و حال‌های مختلف و دلخواه را به فضاهای داخلیِ خانه تزریق کرد. با ما همراه باشید و از این ویدئوی آموزنده دیدن نمایید.

 

  در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.    

فیلم: تغییر حس و حال یک فضا با استفاده از رنگ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: تغییر حس و حال یک فضا با استفاده از رنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..