تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرچه بر سرمان آورده‌اند از جاسوس‌هاست

هرچه بر سرمان آورده‌اند از جاسوس‌ها استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله العظمی بهجت(ره) یکی از عرفای نامدار و مراجع سرشناس شیعه در جهان اسلام است. وی از شاگردان عالم ربانی سده سیزده و چهارده خورشیدی سید علی قاضی طباطبایی(ره) بود، که از جانب سید علی قاضی لقب فاضل گیلانی گرفته بود.

آیت‌الله بهجت در خصوص استفاده دشمنان از جاسوس‌ها، سخنان جالبی دارند که در ادامه می‌خوانید. این روزها که ماجرای خودکشی کاووس سیدامامی که به دلیل جاسوسی دستگیر شده بود، بر سر زبان‌ها افتاده و رسانه‌های ضدانقلاب درباره‌ی آن لجن‌پراکنی می‌کنند، مرور این سخنان آیت‌الله بهجت خالی از لطف نیست.

آیت‌الله بهجت(ره) فرمودند:

"همچنین ملتفت باشید! حیات فرنگی ها با جاسوس است، تا به حال بر سر ما، هر چیزی آورده اند، از جاسوسها آورده اند.

ملتفت باشید! اطراف خودتان را نگاه کنید، گاهی می شود به چند واسطه، به جاسوس می رسند.

اینها یک فطانتی است، که خدا باید این زرنگی را بدهد که آدم گول دروغ گوها را نخورد، آنقدر به آدم راست می گویند، تا اینکه دروغشان را بفروشند.

ملتفت باشید! ملتفت ما هستند؛ کما اینکه ملائکه، ملتفت خیالات ما هستند!! این ملعونها ملتفت هستند که بعد از چند سال چه خواهیم کرد، راهش را پیدا می کنند، جاسوس می گذارند، تمام خیالات و افکار انسان را به توسط او می فهمند!"

هرچه بر سرمان آورده‌اند از جاسوس‌ها است

انتهای پیام/

سخنان آیت‌الله بهجت در خصوص جاسوس‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرچه بر سرمان آورده‌اند از جاسوس‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..