تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار برگزیده جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان به تولید انبوه می‌رسند

آثار برگزیده جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان به تولید انبوه می‌رسندبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پارچه و لباس کودک و نوجوان، جمعه 27 بهمن 96 با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مینو پدرام، دبیر جشنواره و جمع کثیری از طراحان و تولیدکنندگان این عرصه در سالن همایش های مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد.

مینو پدرام، دبیر نخستین جشنواره ملی پارچه و لباس کودک و نوجوان درباره آثار رسیده به این دوره از جشنوره گفت: در مجموع 390 اثر از زمان انتشار به دبیرخانه ارسال شد که 330 اثر در بخش لباس و 60 اثر در بخش طراحی پارچه به دست ما رسید. در مرحله دوم داوری، 258 اثر شامل 200 لباس و 55 طرح پارچه انتخاب شدند و در نهایت 100 لباس و 55 طرح پارچه به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم و چشمگیر این رویداد، برپایی نشست‌های علمی و تخصصی در حاشیه جشنواره از اتفاقات مهمی بود که امیدواریم در تمام ایام سال ادامه داشته باشد.

پدرام با اشاره به بخش مسابقه زنده طراحی با عنوان «از ایده تا اجرا» بیان کرد: مسابقه طی سه روز برگزار و با وجود مشاورانی از برندهای لباس کودک و نوجوان آثاری درخور خلق شد و قرار است آثار برگزیده جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان به تولید انبوه برسند.

انتهای پیام/

برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس با عنوان «از ایده تا اجرا»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار برگزیده جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان به تولید انبوه می‌رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..