تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه شعر «در سکوت ماسه‌ها» منتشر شد

مجموعه شعر «در سکوت ماسه‌ها» منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، «عشق»، «سایه‌ پدر»، «موسیقی پاییز»، «نگاه آشنا»، «راز»، «مادربزرگ» و «سکوت سنگ‌ها» برخی از 20 عنوان شعری است که در این مجموعه شعر منتشر شده‌اند.

این کتاب مناسب گروه سنی «د» (12 تا 14 سال) است و تصویرگری آن را مهناز انصاری بر عهده داشته است. بر همین اساس، در شعر «سکوت سنگ‌ها» می‌خوانیم: «شن، شنیدن صدای موج‌هاست/ صخره، فکر کردن است/ کوه، دیدنی است/ خوب گوش کن/ سکوت سنگ‌ها/ شنیدنی است»

گفتنی است؛ این کتاب در 50 صفحه و با قیمت 5 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

کتاب جدید کانون پرورش فکری برای نوجوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه شعر «در سکوت ماسه‌ها» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..