تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقامجویی و تسویه حساب در فضای مجازی جرم است

انتقامجویی و تسویه حساب در فضای مجازی جرم استبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان صاحبکاران در تشریح این خبر اظهار کرد: اخیرا مرجوعه قضایی به این پلیس واصل که شهروندی ادعا داشت، فرد ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب و همچنین تخریب اینجانب نموده، لذا در این خصوص خواهان پیگیری بود. شکایت شاکی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص گردید فردی با راه اندازی کانالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به بارگذاری مطالب و محتوای مورد ادعای شاکی می‌نماید که در نتیجه اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا استان گلستان، نهایتا متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با ادله غیر قابل انکار، اعتراف و هدف و انگیزه خود از انجام این کار را انتقام‌جویی و تسویه حساب با شاکی عنوان نمود.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات متهم به همراه پرونده تشکیل شده روانه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان گردید.

سرپرست فتا استان گلستان گفت: کاربران فضای مجازی می‌بایست از درج مطالب و محتویاتی که توهین آمیز بوده و یا منجر به تخریب دیگران شود خودداری نمایند.

سروان صاحبکاران تاکید کرد: پلیس فتا با کاربرانی که در فضای مجازی اقدام به توهین یا انتشار اکاذیب بر علیه شهروندان نمایند مطابق با مواد ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه ای، رفتار خواهد نمود.

سرپرست پلیس فتا استان گلستان در خاتمه از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با هر گونه موضوع خارج از چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی، اعلام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقامجویی و تسویه حساب در فضای مجازی جرم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..