تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم عجیب سونی در روزهای نزدیک به MWC 2018

تصمیم عجیب سونی در روز های نزدیک به MWC 2018

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتظار می رود سونی پرچمدار جدید خود را در انتهای ماه جاری میلادی در MWC 2018 معرفی کند اما این موضوع مهم ترین خبر درباره شرکت ژاپنی نیست. به نظر می رسد سازنده ژاپنی قصد دارد تغییراتی در طراحی گوشی های هوشمند بالا رده (پرچمدار) خود داشته باشد.

سونی در نامه ای به FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) خواسته است تا مجوز ثبت شده برای گوشی جدیدش را باطل کند. شرکت ژاپنی، دلیل رد کردن مجوز را تغییر طراحی عنوان کرده است.

از آن جا که دستگاه مورد تایید FCC به هیچ وجه فروخته نشده و به بازار عرضه نشده است، کمیسیون نباید مشکلی در رابطه با باطل کردن مجوز داشته باشد.

این نامه تاریخ 7 فوریه را بر روی خود دارد بنابراین زمان کافی برای تغییرات عمده برای پرچمدار وجود ندارد اما تا این حد مهم بوده است که باطل کردن مجوز را توجیه کند.

سونی تایید کرده است که کنفرانس مطبوعاتی MWC 2018 در روز 26 فوریه برگزار خواهد شد.(تنها یک روز پس از آن که سامسونگ S9 را معرفی می کند) علاوه بر پرچمدار جدید، به نظر می رسد سونی دو گوشی میان رده Xperia را معرفی کند.

به طور دقیق مشخص نیست که برنامه سونی برای تغییر در پرچمدار خود چیست و باید دید سونی در MWC 2018 چه چیزی عرضه خواهد کرد.

تصمیم عجیب سونی در روز های نزدیک به MWC 2018

انتهای پیام/

 تصمیم عجیب سونی در آستانه MWC 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم عجیب سونی در روزهای نزدیک به MWC 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..