تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی جانشین اشکان دژاگه می‌شود؟

مصدومیت دو ماه تمام او را از میادین دور نگه خواهد داشت، این مصدومیت در بدترین حالت ممکن می‌تواند منجر به این شود که از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جا بماند.

به گزارش شمانیوز: کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خوب می‌داند به محض اینکه بازیکن تیمش مصدوم شود و حتی اگر این مصدومیت مدت زمان کمتری هم طول بکشد باید آلترناتیو‌هایی برای خود در ذهن داشته باشد.

اکنون او می‌تواند در صورت ناآماده بودن دژاگه پس از بازگشت به سه ملی پوش و لژیونر فکر کند. نخستین انتخاب سامان قدوس است، اما به غیر از او گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

چه کسی جانشین اشکان دژاگه می‌شود؟مسعود شجاعی که کنار گذاشتن او از فهرست تیم ملی در ماه‌های گذشته جنجال زیادی به پا کرد می‌تواند جدی‌ترین گزینه باشد به خصوص که مسعود این روز‌ها در ترکیب آاک یونان به همان شکلی بازی می‌کند و می‌درخشد که باب میل کی روش است.

سروش رفیعی نیز با پیراهن الخور در لیگ ستارگان قطر همچنان یکی از بازیکنان درخشان فوتبال ایران لقب گرفته است. سروش که در مقطعی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس بود می‌تواند از اتفاقی که گریبان دژاگه را گرفت نهایت بهره را ببرد و با ادامه روند خوبی که در قطر دارد دوباره شانس رسیدن به پیراهن تیم ملی را پیدا کند. نوع فوتبال و هوش بالایی که رفیعی دارد قطعا کی روش را به فکر فرود برده تا از او نیز به عنوان یکی از جدی‌ترین آلترناتیو‌های مد نظر برای پر کردن خلا دژاگه بهره ببرد.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی جانشین اشکان دژاگه می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..