تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 7.5 میلیاردی تخم‌مرغ‌فروش مشهدی!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی از جریمه 7.5 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی توزیعی تخم‌مرغ به علت گرانفروشی خبر داد.

به گزارش شمانیوز: خراسان‌رضوی از جریمه 7.5 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی توزیعی تخم‌مرغ به علت گرانفروشی خبر داد.

حمید‌رضا کریم اظهار کرد: یک واحد تولیدی تخم مرغ در مشهد به اتهام گرانفروشی از سوی شعبه تعزیرات حکومتی مشهد به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به امر خود نظارتی و خود کنترلی از کسبه محترم خواست تا با توجه به حقوق شهروندی و مدیریت فعالیت‌های اقتصادی خود از زمینه بروز تخلف کاسته و مراجع نظارتی را در ایجاد جامعه امن و به دور از هرگونه بی‌اخلاقی‌های اقتصادی که موجب رنجش مردم می‌شود، پیش ببرند.

کریم از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف گرانفروشی و کم‌فروشی را از طریق شماره تلفن 135به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 7.5 میلیاردی تخم‌مرغ‌فروش مشهدی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..