تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتلان بازیکن تیم ملی دستگیر شدند +عکس

مرداد ۱۳۹۲ بود که خبر رسید امید دربندی بازیکن تیم ملی جوانان و امید کشورمان و سایپای تهران توسط عده‌ای ناشناس ربوده شده است.

به گزارش شمانیوز: مرداد ۱۳۹۲ بود که خبر رسید امید دربندی بازیکن تیم ملی جوانان و امید کشورمان و سایپای تهران توسط عده‌ای ناشناس ربوده شده است.

 پدر امید پس از مراجعه به کلانتری ۱۳۳ گفت: پسرم مدتی است به خانه برنگشته و مردی ناشناس هم با تلفن همراهم تماس گرفته و گفته اگر ۱۰میلیون تومان پول به آن‌ها ندهم، پسرم را خواهند کشت و من هم این پول را تهیه کردم و از ترس اینکه مبادا بلایی سر فرزندم بیاورند، به حساب آن‌ها واریز کردم ولی باز هم خبری از پسرم نشده است.

قاتلان بازیکن تیم ملی دستگیر شدند

او در ادامه اظهاراتش صدای ضبط شده متهم و شماره حسابی که به آن پول واریز کرده بود را در اختیار کارآگاهان قرار داد. پس از بررسی برای یافتن امید متأسفانه جسد او ۱۶ مرداد همان سال در خاوران و داخل چاهی کشف و خودروی او هم در حالی که داخلش خون‌آلود بود، پیدا شد. روی بدن امید آثار شکنجه‌های زیاد و مرگبار دیده شد. کارآگاهان با پی‌گیری شماره حساب فوق با مردی افغانی مواجه شدند که پول به حسابش واریز شده بود و او هم مدعی شد فردی به نام عبدالله با استفاده از شماره کارت او و دریافت پول به افغانستان متواری شده است. با توجه به پی‌گیری‌های لازم مشخص شد عبدالله یک مجرم سابقه‌دار است که جرایم مختلفی چون سرقت مسلحانه، زورگیری و... مرتکب شده است و مشخص شد او در شکنجه شدید بازیکن تیم ملی امید نقش اساسی داشته است. بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه دو قتل دیگر شبیه قتلی که صورت گرفته بود، انجام شد و کارآگاهان هم متوجه شدند این قتل‌ها به نوعی با هم در ارتباط است که نکته مشترک این قتل‌ها هم که با دوربین‌های مداربسته گرفته شده بود، همان عبدالله است که به افغانستان متواری شده بود. در ادامه تحقیقات دو فرد که به پرونده ربط داشتند، دستگیر شدند و نفر سوم هم موقع فرار با شلیک گلوله مأموران کشته شد. با اعتراف آن‌ها و ادامه تحقیقات عبدالله و شکرالله دیگر متهم با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پرونده دستگیر شدند و به قتل‌های انجام شده اعتراف کردند. البته این دو ابتدا منکر شکنجه و قتل امید شده بودند ولی صدای ضبط شده توسط پدر امید همان صدای یکی از متهمان بود و همین مسئله نشان داد عبدالله و دوستانش قاتل پسر فوتبالیست هستند. با پایان یافتن تحقیقات بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای ۴ متهم افغانی به اتهام قتل ملی‌پوش امید کشورمان و دو شخص دیگر صدور جلب صادر کرد و متهمان به زودی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار خواهند گرفت.

روزنامه خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتلان بازیکن تیم ملی دستگیر شدند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..