تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز مصدومیت شدید دختر ۱۴ ساله برملا شد

ساعت 24-رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا در خصوص مصدومیت شدید دختر ۱۴ ساله در بزرگراه امام علی(ع) و تصادف وی با خودروی عبوری سخن گفت.

سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم رئیس کلانتری 110 شهدا در خصوص آخرین جزئیات مصدومیت شدید دختر 14 ساله در بزرگراه امام علی(ع) در بامداد روز گذشته اظهار داشت: حسب تحقیقات، مشخص شد دختر 14 ساله آن شب در منزل مادربزرگش بود که برای بازگشت به خانه مادرش از آژانس استفاده کرد.

وی گفت: در نزدیکی محل حادثه راننده بیان داشته کار فوری برایش پیش آمده و نمی تواند او را به مقصد برساند.

 رئیس کلانتری 110 شهدا تصریح کرد: این دختر پس از پیاده شدن از خودرو قصد عبور از بزرگراه را داشته که با یک خودروی عبوری تصادف و مصدوم شد.

 وی خاطرنشان کرد: خودروی ضارب متواری و تاکنون شناسایی نشده است.

 رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: رانندگان دو خودروی عبوری که در صحنه بودند در کلانتری حاضر و نسبت به ادای شهادت حادثه اقدام کردند.

« لازم به ذکر است که بامداد دیروز بود که اخبار ضد و نقیضی درباره یک حادثه هولناک پیش آمده برای دختری نوجوان در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

برخی از اخبار حکایت از سقوط این دختر نوجوان داشته و برخی دیگر حکایت از یک جنایت می‌داد و اما این احتمال هم وجود داشت که این دختر در حین عبور از خیابان تصادف کرده باشد.

سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم رییس کلانتری 110 شهدا  روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار فارس درخصوص این حادثه گفت: در زمینه خبری که در فضای مجازی در حال پخش شدن است مبنی بر اینکه "بامداد امروز دختر نوجوان 14  ساله ای از پل تقاطع بزرگراه امام علی - پیروزی به پایین پرتاب شده است" باید توضیحاتی ارائه کنم.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 110 شهدا در ساعت 1 بامداد پس از اطلاع از حادثه سریعا در محل حاضر شده و اقدامات اولیه صورت گرفت و تحقیقات مقدماتی در خصوص نحوه مصدوم شدن این دختر نوجوان در حال انجام است.

گفتنی است دختر نوجوان در بیمارستان بستری و دست و پاهایش شکسته و از جمجمه و کمر نیز آسیب دیده است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز مصدومیت شدید دختر ۱۴ ساله برملا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..