تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین تفاوت بین گواردیولا و فرگوسن

ورزش سه:  پپ گواردیولا مربی موفقی در فوتبال جهان است ولی درباره او گفته می‌شود که این مربی هدایت تیم‌های آماده را بر عهده می‌گیرد و خریدهای زیاد و نجومی انجام می‌دهد و به همین دلیل موفق می‌شود. این مربی اسپانیایی در ۱۸ ماه حضور در منچسترسیتی خریدهای زیادی داشت و اکنون تیم او با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در جام‌های دیگر نیز مقتدرانه پیش رفته است.


با این حال سر آلکس فرگوسن پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال بریتانیا همیشه تلاش داشت که بازیکنان آکادمی یونایتد را به تیم اصلی بیاورد و زیاد مایل به خرید بازیکن نبود.

بزرگ‌ترین تفاوت بین گواردیولا و فرگوسن

اکنون پپ گواردیولا در ۱۸ ماه به اندازه ۲۰ سال حضور فرگوسن در یونایتد خرج کرده است و اگر سیتی ۱۰۰ میلیون پوند دیگر خرج کند که با ادامه حضور گواردیولا در سیتی در تابستان به احتمال زیاد رخ می‌دهد، هزینه گواردیولا برای سیتی در دو سال به اندازه تمام پولی می‌شود که منچستریونایتد در زمان فرگوسن خرج کرد.

سیتی در این فصل امیدوار است بتواند هر چهار جام ممکن یعنی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه را به دست بیاورد. تیم گواردیولا در این فصل فوتبال بی نقصی ارائه داد و البته با خریدهای زیاد در تابستان و هم در زمستان رکورد نقل و انتقالات فوتبال جزیره را به نام خود ثبت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین تفاوت بین گواردیولا و فرگوسن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..