تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره‌های ما نیز از داشتن کاخ جشنواره به صورت ثابت محروم هستند

بازدید وزیر ارشاد از دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجربه گزارش  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز شنبه در ادامه بازدید از جشنواره های بین المللی فجر، با حضور در موسسه صبا از آثار بخش رقابتی دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر بازدید کرد و در جریان روند برگزاری این رویداد قرار گرفت.

در این بازدید مجید ملانوروزی مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و مجتبی آقایی دبیر دهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی، صالحی را همراهی می کردند.

بنابر این گزارش، در بخش رقابتی دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 88 اثر به نمایش درآمده است.

بخش مدعو جشنواره، شامل نمایش آثار گالری ها، هنرمندان استان ها و پروژه های هنری و آثار هنرمندان شاخص است که در موسسه فرهنگی هنری صبا به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره‌های ما نیز از داشتن کاخ جشنواره به صورت ثابت محروم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..