تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسليت رئيس سازمان صدا و سيما به احمد توكلی

پیام تسليت رئيس سازمان صدا و سيما به احمد توكلیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پيام تسليت رئيس سازمان صدا و سيما به شرح زير است:

«انا لله و انا اليه راجعون

برادر گرامی جناب آقای دكتر احمد توكلي

عضو محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام

درگذشت فرزند عزيز جنابعالی، آقاي محمد توكلی را  تسليت عرض می كنم و از خداوند تعالی برای آن فقيد سعيد غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسكری/ رئيس سازمان صدا و سيما»


گفتنی است؛ محمد توكلی؛ طراح و گرافيست هنر انقلاب و فرزند احمد توكلی نماينده پيشين مجلس شورای اسلامی بود كه به علت نارسايی كبدی در بيمارستان نمازی شيراز درگذشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسليت رئيس سازمان صدا و سيما به احمد توكلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..