تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه تصادف وحشتناک کامیون نفتکش با یک خودرو +فیلم

لحظه تصادف وحشتناک یک خودرو با کامیون حمل سوخت + فیلم/////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای راننده و مسافر یک خودروی شاسی بلند را از مرگ حتمی به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد که این خودرو در لحظه ورود به خیابان با یک کامیون نفت کش به شدت تصادف کرده و در ادامه تانکر کامیون روی خودرو سقوط می کند. این حادثه در شهر "نینگبو" واقع در استان ژیجیانگ چین رخ داد.

گروه امداد و نجات و آتشنشانان  بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با کمک یک کامیون جرثقیل دار راننده و مسافر را که در میان لاشه های خودرو گرفتار بودند نجات دادند. راننده و مسافر خودرو بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است؛ در حالی که حال راننده مساعد اعلام شده است، مسافر خودرو که یک زن بوده تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

انتهای پیام/

فرار معجزه آسای راننده و یک مسافر از مرگ حتمی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه تصادف وحشتناک کامیون نفتکش با یک خودرو +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..