تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی دادگاه بلژیک علیه فیس‌بوک

فناوری اطلاعات > اینترنت - دادگاه بلژیک به فیس‌بوک دستور داد تا گردآوری دیتای کاربران را متوقف کرده و یا در صورت تخطی روزانه 250 هزار دلار جریمه بپردازد.

به گزارش خبرآنلاین، دادگاه این کشور سرانجام پس از مدتها دعوا میان CPP و فیس‌بوک تایید کرد که شبکه اجتماعی آمریکایی قوانین حریم خصوصی را با ردیابی کاربران نقض کرده است.{لینک}

همچنین دادگاه به فیس‌بوک دستور داد تا بلافاصله تمام دیتای ذخیره شده از شهروندان بلژیکی را کاملا پاک کند، حتی آنهایی که عضو شبکه اجتماعی نیستند.

جالب اینجاست که سایت‌های مربوط به شرکای فیس‌بوک نیز اطلاعات کاربران را برای فیس‌بوک ردیابی کرده‌اند که آنها نیز باید هرآنچه که به طور غیرقانونی اخذ کرده‌اند را پاک کنند.

«ریچارد آلن» قائم مقام فیس بوک در بخش سیاست‌گذاری عمومی از رای دادگاه ابراز نارضایتی کرده و اعلام کرد درخواست استیناف خواهند داد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی دادگاه بلژیک علیه فیس‌بوک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..