تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیپور به حقش رسید

سرپرست باشگاه پرسپولیس از افزایش مبلغ قرارداد علی علیپور خبر داد.

به گزارش شمانیوز: آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به قطر روز گذشته برگزار شد و نکته جالب در تمرین روز گذشته حضور گرشاسبی و چند تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بود که با برانکو و بازیکنان به صحبت پرداختند.

از آنجا که یکی از نگرانی های هواداران پرسپولیس درخصوص تمدید قرارداد علی علیپور آقای گل این فصل لیگ است، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه این تمرین و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا علیپور درخواستی برای افزایش مبلغ قرارداد داشته یا نه گفت: قرارداد علیپور کمتر از شایستگی او است.

وی در ادامه افزود: بی انصافی است اگر در قراردادش تجدیدنظر نکنیم. دنبال این هستیم که حقی از او ضایع نشود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیپور به حقش رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..