تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب افتخاری برای استقلالی‌ها

مدیرعامل استقلال از سبک فوتبال این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش شمانیوز:سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال از عملکرد این تیم راضی و خوشحال است؛ اما پیشرفت استقلال و تغییر سبک این تیم موضوعی است که باعث شده تا افتخاری از عملکرد شفر راضی باشد.

مدیرعامل استقلال در حاشیه دیدار تیم جوانان این تیم، عنوان کرد: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و روز به روز بهتر می شود. نمایش های استقلال را هیچ تیمی ندارد. کار گروهی و تاکیتیکی استقلال را ببینید؛ استقلال فوتبال بازی می کند و علی اصغری فوتبال بازی نمی کند.
مدیرعامل استقلال با مطرح کردن فوتبال "علی اصغری” به سبک فوتبال این تیم در گذشته کنایه زد و در ادامه صحبت های شفر که از ذوب آهن انتقاد کرده بود، سعی کرد تا از سرمربی این تیم حمایت کند.
افتخاری در ادامه صحبت های خود خبر از تمدید قرارداد شفر داد و البته اعلام کرد که این کار را به سبک خودش انجام خواهد داد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب افتخاری برای استقلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..