تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوجاقی: هدفم تقویت روحیه جنگندگی تیم ملی فوتبال است/ چه کسی دوست ندارد به تیم ملی کشورش کمک کند؟

اوجاقی: هدفم از حضور در تیم ملی تقویت روحیه جنگندگی است/ چه کسی دوست ندارد به تیم ملی کشورش کمک کند؟حسین اوجاقی، مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و کمک به کارلوس کی روش بیان کرد: در خصوص ووشو اگر صحبتی دارید، در خدمت شما هستم و تمایلی ندارم درباره فوتبال و تیم ملی صحبت کنم.

مربی جدید تیم ملی در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی ووشو چه کمکی می تواند به تیم ملی کمک کند، اظهار کرد: نوع رشته ما 4 فاکتور را تقویت می کند که مسئولان های تیم ملی و کارلوس کی روش در صدد هستند تا این فاکتورها تقویت شود و به همین دلیل من به کادرفنی اضافه شدم. هدفم در تیم ملی تقویت بالا بردن حس جنگندگی، حس اعتماد به نفس، تمرکز و سرعت و قدرت تصمیم گیری لحظه ای است و اکنون ما تلاش می کنیم با استفاده از تکنیک های رزمی، آن را در فوتبالیست های ملی پوش تقویت کنیم.

او افزود: واقعیت اش این است که چه کسی دوست ندارد به تیم ملی فوتبال کشورش کمک کند تا موفق شود؟ همه دوست دارند به تیم ملی کمک کنند و از خبرنگار، ورزشکار، افراد شهری گرفته تا کسانی که در روستا زندگی می کنند، دوست دارند تا تیم ملی کشورشان نتایج خوبی را بدست آورد.

اوجاقی ادامه داد: حالا در این بین هم برخی ها کمکی از دست شان برمی آید و من هم هدفم کمک به تیم ملی است که به کادرفنی تیم اضافه شدم.

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان در مورد وضعیت قراردادش خاطرنشان کرد: ابتدا جلساتی را با کارلوس کی روش برگزار کردم و با دعوت او به تیم ملی فوتبال آمدم. با علی نژاد رئیس فدراسیون فوتبال هم هماهنگ کردم و با مشورت او به تیم ملی فوتبال اضافه شدم.

انتهای پیام/

اظهارات اوجاقی درباره تیم ملی فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوجاقی: هدفم تقویت روحیه جنگندگی تیم ملی فوتبال است/ چه کسی دوست ندارد به تیم ملی کشورش کمک کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..