تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیدار «عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی» شد

پدیدار، عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی منصوب شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی مصطفی پریدار را به مدت 2 سال به عنوان "عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی" منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مصطفی پریدار

قائم مقام محترم معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل امور پشتیبانی و رفاهی

با استناد به تبصره 2 ماده 14 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی و بندهای 11 و 12 و13 و 17 ماده 1 قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت و در اجرای ماده 8 آیین نامه تجهیزات پزشکی، به منظور تنظیم و انسجام و ایجاد وحدت رویه در نظارت عالیه بر امور تولید، واردات، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی، به موجب این ابلاغ، به مدت دو سال به عنوان "عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی" منصوب می شوید.

با توجه به جایگاه خطیر این کمیته، در جلسات منظم کاری شخصاً حضور یافته و نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمائید.

انتهای پیام/

انتصاب عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیدار «عضو کمیته فنی تجهیزات پزشکی» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..