تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ايجاد همكاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها

رئيس دانشكده روانشناسی و علوم تربيتی مطرح کرد:

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین همایش روانشناسی مدرسه با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، غلامعلی افروز دبیر علمی همایش و جمعی دیگر از مسئولان در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم  خداياری فرد رئيس دانشكده روانشناسی و علوم تربيتی دانشگاه تهران در خصوص تغيير در نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: تغییر در نظام آموزش و پرورش موافقان و مخالفانی دارد، عده‌ای به اصلاح نظام آموزشی آموزش و پرورش اميدوار هستند و عده‌ای به اصلاح آن اميدوار نيستند.

تصمیمات لحظه‌ای پاسخگوی نیازهای سازمانی نیستند

وی در خصوص اين كه مديريت و تصميمات لحظه‌ای پاسخگوی نیازهای سازمانی نیستند، افزود: اداره کشور باید طبق برنامه ريزی انجام شود.

خداياری فرد تصریح کرد: بايد همكاری تنگاتنگی بين آموزش و پرورش و نظام دانشگاه‌ها شكل گيرد.

رئيس دانشكده روانشناسی در خصوص آسيب شناسی دينی گفت: تحقيقات چندين ساله نشان می‌دهد كه دانش آموزان در سال اول ديندار هستند و در سال‌های بعد به مراتب دينداری ِ آن‌ها كمتر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ايجاد همكاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..