تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت خودرو تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدول

افزایش قیمت خودرو تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدولبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بازار امروز خرید و فروش خودرو نیز همانند روزهای گذشته با رشد قیمت‌ها روبه رو بود. البته فعالان بازار معتقدند هنوز تقاضای خرید خودروهای داخلی در بازار رونق پیدا نکرده اما کمبود عرضه عاملی شده تا شاهد افزایش قیمتها در انواع محصولات داخلی باشیم.

امروز در بازار خودروی 206 تیپ 2 با افزایش 500 هزار تومان با قیمت 36 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان، سمند ال ایکس با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومانی، پژو207 اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 مدل v8 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 43 میلیون و 500 هزار تومان، ساندرو استپ وی با رشد 500 هزار تومانی با قیمت 67 میلیون تومان، ساندرو با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

*قیمت تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی به شرح زیر است:

افزایش قیمت خودرو تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدول

افزایش قیمت خودرو تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدول

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

خودرو باز هم گران شد/افزایش قیمت تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدول قیمت خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت خودرو تا ۱.۵ میلیون تومان+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..