تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پاسيو» به مرحله صداگذارى رسيد

«پاسيو» به مرحله صداگذارى رسيدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم؛ ایرج شهزادی كه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر براى فیلم «بمب، یک عاشقانه» نامزد دريافت سيمرغ شده بود، صداى فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی را در استوديو «میکس» طراحى مى‌كند.

ایرج شهزادی (صداگذار، صدابردار، طراح و بازیگر سینما) فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صدا از دانشکده «دلتا آکوستیک» کپنهاگ و رشته صداگذاری فیلم در «ساند سیمفونی» آمریکا است.

وی تاکنون صدابرداری و صداگذاری بسیاری از آثار مطرح سینمای ایران از جمله «دونده»، «قارچ سمی»، «سنتوری»، «برف روز کاج‌ها»، «صد سال به این سال‌ها»، «پل چوبی»، «خداحافظی طولانی»، سریال «مختارنامه» و... را بر عهده داشته است.

شهزادی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین صدابرداری برای فیلم «کافه ستاره» و در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد ‌بهترین صداگذاری برای فیلم «جیب‌بر خیابان جنوبی» بود و در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را برای فیلم «آتش سبز» دریافت کرد.

«پاسیو» كه قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روايت مى‌كند، اولين تجربه بلند مريم بحرالعلومى در مقام کارگردان است و این روزها آخرين مراحل فنى را سپرى مى‌كند تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده شود.

بهناز جعفرى، محدثه حيرت، كريم امينى، ياسمن ترابى، حسين ملكى، بهروز قادرى، سحر غمخوار، محمدرسول صفرى و بابك انصارى؛ با حضور پوريا پورسرخ و شقايق فراهانى در ‎«پاسیو» ايفاى نقش كرده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم مريم بحرالعلومى



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پاسيو» به مرحله صداگذارى رسيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..