تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

اگر میخواهید در آغاز سال جدید شیک پوش باشید با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید تا با جدیدترین مدلهای کفش های چرم مردانه برای سال جدید آشنا شوید

در این مطلب از ایران ناز نمونه هايي از مدل کفش هاي چرم مردانه برندهای معروف که برای بهار امسال طراحی شده اند را در ادامه مشاهده کنيد .با مد امسال آشنا شوید

کفش چرم مردانه براي آقايان هميشه جذاب بوده و مورد پسند اکثر آن هاست؛ از طرفي با توجه به اينکه مردان به راحتي کفش اهميت بيشتري نسبت به خانم ها مي دهند، اين مدل کفش رضايت آن ها را تا حد بسيار بالايي برآورده مي کند. براي فصل بهار، توليد کنندگان کفش چرم مردانه مدل هاي مجلسي و کلاسيک ايده آلي را به بازار ارائه مي دهند.

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

درست است که قيمت کفش چرم نسيت به باقي جنس ها بالاتر است اما اين تفاوت قيمت بهايي است که براي سلامتي و راحتي پاهاي خود مي پردازيد و قطعاً ارزشش را دارد.کفش چرم مردانه

سايز واقعي کفشتان را خريداري کنيد

گاهي قالب کفش ها براي توليد کنندگان مختلف متفاوت است، مثلاً شايد در کفشي با سايز 42 کاملاً احساس راحتي کنيد اما در کفشي ديگر سايز پاي شما 41 باشد! کفش را بپوشيد تا از سايز درست مطلع شويد، خريد اينترنتي از برندي که تا به حال از آن خريد نکرده ايد ممکن است اين مشکل را برايتان ايجاد کند.

مدل پاي افراد از هم متفاوت است، برخي پاها پنجه دار و عريض است و برخي ديگر کشيده و لاغر؛ پس قالب کفش مناسب پايتان را بخريد. کفش هاي باريک و نوک تيز براي پاهاي پنجه اي توصيه نمي شود.

کفش با کيفيت داراي پوشش راحتي است که به محض پوشيدن کفش و تماس کفِ پا با آن، احساسش خواهيد کرد. داخل کفش را بررسي کنيد و جنس کفي را از فروشنده بپرسيد. البته کفش چرم مردانه از برندهاي معتبر داراي شناسنامه محصول است و تمامي موارد در آن درج شده است.

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

براي هواي ناب بهاري مي توان کفش کالج يا نيم بوت را به پا کرد. با توجه به استايل و نوع پوشش خود کفشتان را انتخاب کنيد. کفش هاي مجلسي مردانه داراي تنوع بالايي بوده اما خُب کاربري آن ها تنها براي مهماني و مراسم ها است. بنابراين اگر دنبال کفشي هستيد که براي استفاده روزمره باشد، مدل مناسب آن را انتخاب کنيد.

سعي کنيد کفشتان را با کمربند خود ست کنيد. شايد اين مورد خيلي مهم به نظر نرسد اما اين ست کامل کننده خوش تيپي شما خواهد بود.

رنگ کفش شما بايد با توجه به ساير پوشاکتان انتخاب شود. البته اگر به دنبال خريد کفشي هستيد که با همه نوع لباس و استايل قابل ست شده باشد، رنگ مشکي انتخاب درستي است و با هر نوع رنگ قابل ست شدن است.

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

اگر مراسم مهمي مانند جشن عروسي يا مهماني خاصي را در عيد نورز 97 پيش رو داريد، مدل هاي بالا ايده آل خواهد بود.

کفش چرم درست مانند يک ساعت گران قيمت يا حتي يک خودروي لوکس، يکي از اموال با ارزشي است که نه تنها بايد روي آن سرمايه گذاري کرد بلکه لازم است درست مانند يک سرمايه ارزشمند از آن محافظت کنيد و عمر اين سرمايه ارزشمند را افزايش دهيد.

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

اگرچه به نظر نمي رسد ارزش يک جفت کفش چرم زنانه يا مردانه طي سال ها افزايش پيدا کند، اما اگر از اين کفش ها خوب نگهداري شود، مي تواند براي طولاني مدت مورد استفاده قرار گرفته و شما را از خريد کفش هاي متعدد بي نياز کند. اين مهمترين ويژگي کفش هاي چرم و البته دليل اصلي بهاي بيشتري است که براي خريد کفش چرم مي پردازيد

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..