تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟

برترین‌ها: آیا می‌دانستید می‌توانید کره چشم جغد را از طریق گوش هایش ببینید؟ در واقع می‌توانید داخل سر جغد را از طریق گوش‌هایش ببینید. جغد‌ها هم مثل سایر پرندگان بر خلاف پستانداران گوش خارجی ندارند.

آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟ 

در واقع گوش پرندگان دو سوراخ نسبتا بزرگ روی جمجمه آن هاست. این سوراخ با پر پوشیده شده، اما اگر پر‌ها را کنار بزنید می‌توانید کره چشم جغد را از داخل ببینید! البته بیشتر پرندگان کوچکتر از آن هستند که بتوان این را دید، اما جغد جیغ‌اره‌ای شمالی حفره‌های گوش بسیار بزرگی دارد. این حفره‌ها به ما این فرصت نادر را می‌دهند که داخل جمجمه یک حیوان زنده را نگاه کنیم و ببینیم دقیقا چه خبر است.

آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟ 


نکته جالب درباره جغد جیغ‌اره‌ای شمالی این است که آن‌ها بسیار کوچک هستند، به این معنا که چشمهایشان حدود ۵ درصد از کل بدنشان است. آن‌ها تنها حدود ۱۷ ساتنیمتر رشد می‌کنند و حدود ۶۰ گرم وزن دارند. گوش‌های بسیار بزرگ به آن‌ها کمک می‌کند طعمه را به راحتی در شب پیدا کنند. گوش‌های بزرگ به آن‌ها اجازه می‌دهد طعمه را در تاریکی ردیابی کنند و با استفاده از صدا‌ها همیشه بدانند شما کجا هستید حتی اگر نتوانند شما را ببینند.

آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟ آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا می‌دانستید چشم جغد از داخلش گوشش دیده می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..