تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین حراج‌هایی که تا کنون دیده‌اید! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حراجی‌هایی که در سرتاسر دنیا گذاشته می‌شود گهگاه موارد عجیب و باورنکردنی دیده می‌شود که تعجب‌برانگیز است. از  بقایای بدن انسان شامل سر بریده، مغز و موی بافته تا دندان، دست، انگشت، شست، پا، اسکلت کامل و ...
مجموعه ای از این حراج های عجیب و وحشتناک  را در قالب خبری برای شما آماده کرده‌ایم که هرکدام مربوط به زمان‌های مختلف  و افراد سرشناس می باشد.

حراج اسکلت:

در حراج سال 2012 در پنسیلوانا 2 اسکلتی که حدود یک قرن قدمت داشتند و متعلق به زن و مردی کلیکسیونر بودند ، توسط عتیقه فروشی با قیمت 900 دلار فروخته شد.


پا:
"جان وود" هنرپیشه بریتانیایی  سال 2006 در حادثه ای هوایی به شدت آسیب دید و پس از چندی پای او بر اثر جراحت قطع شد. او در این حادثه پدرش را نیز از دست داد. جان وود پای قطع شده اش را مومیایی کرده و در کباب پزی به یاد پدرش نگه داشت. چندی بعد او کباب پز را به حراج گذاشت و فردی به نام "شانون ویستات "  آن را خرید . خریدار قصد داشت پای داخل کباب‌پز  را به عنوان جاذبه گردشگری در شهر نصب کند که وود متوجه این کار شد و پای مومیایی شده  خود را از او پس گرفت.


سربریده:
"ویتالیس"، راهب ایتالیایی بود که در سال 1370 درگذشت و سر بریده شده او در 29 مه 2011  توسط خانواده انگلیسی به قیمت 8000 تا 1200 یورو به حراج گذاشته شد.

مغز:
مغز ولتر  نویسنده مشهور و روشنفکر فرانسوی  در یک حراج فروخته شده است.

موی بافته شده:
پس از درگذشت "وایلون جنینگز" موسیقیدان آمریکایی  در سال 2002  لوازم خانه اش در حراجی ای بی فروخته شد. در میان این اقلام گیس های ستاره موسیقی کانتری، ویلی نیلسون هم قرار داشتند. او موهایش را قبل از مرگ و بعد از اینکه جنینگز اعتیادش را ترک کرد به عنوان هدیه به جنینگز داده بود. این گیس ها به قیمت 37000 دلار فروخته شدند.

 دندان:
"کوری هایم" هنرپیش کانادایی  یکی از دندان‌هایش را در سال 2001 در کنار  دسته ای از موهایش  به حراج گذاشت و به مبلغ نامعلوم فروخت.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین حراج‌هایی که تا کنون دیده‌اید! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..