تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در بودجه ۹۷ به آلودگی هوا توجه لازم نشده است

سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ گفت که در بودجه سال آینده به اندازه کافی به موضوع آلودگی هوا توجه نشده است.

به گزارش سلامت نیوز، طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علیرغم تصوراتی که وجود دارد مبنی بر اینکه در بودجه به معیشت مردم توجه نشده باید گفت که اتفاقا به این بخش توجه زیادی صورت گرفته است ولی بودجه عمرانی و اعتبار مربوط به زیرساخت‌ها که می‌تواند زندگی مردم را متحول کند به اندازه کافی دیده نشده است.

وی افزود: همچنین مساله‌ای مثل آلودگی هوا به اندازه بحران آب باید مورد توجه قرار گیرد اما به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است.

سیاوشی ابراز امیدواری کرد که در جریان ادامه بررسی بودجه در مجلس، موارد مربوط به آلودگی هوا و همچنین اعتبارات عمرانی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در بودجه ۹۷ به آلودگی هوا توجه لازم نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..