تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمرکات به ایکس‌ری کامیونی پیشرفته تجهیز می‌شوند

گمرکات به ایکس‌ری کامیونی پیشرفته تجهیز می‌شوند

اقتصاد > بازرگانی - رئیس کل گمرک ایران گفت: 2 دستگاه پیشرفته ایکس‌ری (x-ray) با فناوری روز به گمرک بازرگان اختصاص یافته است که تا اردیبهشت سال آینده راه اندازی می شود .

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از گمرک ایران، فرود عسگری با اشاره به اینکه 2 دستگاه پیشرفته ایکس ـ ری (x-ray) با فناوری روز به گمرک بازرگان اختصاص یافته بیان کرد: نظیر این دستگاه پیشرفته در روزهای گذشته در گمرک شهید رجایی نیز راه اندازی شد. این دستگاه ها می توانند کامیون ها را به صورت پیشرفته و با جزئیات کامل اسکن کنند و آن را در اختیار بخش فنی قرار دهند .

وی در ادامه افزود: مقدمات تجهیز گمرک مرز بازرگان به این دستگاه ها در دست اجراست و در اوایل سال آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود

35223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمرکات به ایکس‌ری کامیونی پیشرفته تجهیز می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..