تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال ساده تر تصاویر از تلفن همراه به کامپیوتر با Photo Companion

انتقال ساده تر تصاویر با برنامه Photo Companion

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت اعلام کرده است که برنامه Photo Companion خود را در iOS و اندروید راه اندازی می کند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر را از دستگاه اندروید/ iOS خود به ویندوز 10 به صورت بی سیم و با زحمت کمی کپی کنید.

برنامه Photos Companion در ترکیب با برنامه بومی Photos در ویندوز 10 کار می کند. برای استفاده از این برنامه باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

اول: شما باید برنامه Photos را در رایانه خود راه اندازی کنید و اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنید. (آخرین نسخه را نصب کنید. ) سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

اکنون شما باید گزینه پیش نمایش(Preview) را که در نزدیکی پایین منوی تنظیمات قرار دارد فعال کنید. کافیست تنها یک بار این کار را انجام دهید.

پس از باز و بسته کردن برنامه Photos شما گزینه جدیدی را در منوی کشویی می بینید که به شما اجازه می دهد عکس ها را از گوشی خود به PC به صورت بی سیم انتقال دهید. روی آن کلیک کنید.

در این مرحله یک کد QR بر روی صفحه کامپیوتر شما نمایان می شود برنامه Photos Companion را بر روی تلفن همراه خود راه اندازی کنید. ارسال عکس را انتخاب کنید و کد QR را اسکن کنید.

هنگامی که کد QR اسکن شد، شما می توانید با استفاده از برنامه Photos Companion بر روی تلفن همراه خود تصاویری که می خواهید ارسال کنیدرا،  انتخاب کنید.

گزینه انجام شد(Done) را بزنید و منتظر بمانید تا عکس ها کپی شوند. به یاد داشته باشید برنامه عکس ها را از روی گوشی شما حذف نمی کند بلکه فقط یک کپی محلی بر روی رایانه شما ایجاد می کند.

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر دو دستگاه باید در یک شبکه وای فای قرار بگیرند و همچنین این که برنامه Photos Companion  اشکالاتی دارد اما کار می کند.

انتقال ساده تر تصاویر از تلفن همراه به کامپیوتر با Photo Companion

 انتهای پیام/

انتقال تصاویر از گوشی به کامپیوتر با Photo Companion



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال ساده تر تصاویر از تلفن همراه به کامپیوتر با Photo Companion»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..