تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندر رسمی فاش شده از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1

تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوکیا پس از اضافه کردن یک نسخه 2018  بسیار محبوب به گوشی محبوب نوکیا 6  و عرضه بی سر و صدای نوکیا 7 در دو ماه گذشته ، دودستگاه دیگر در راه عرضه دارد.

طبق تصاویر رندر فاش شده از گوشی نوکیا 7 پلاس این گوشی با دوربین دوگانه به بازار می آید  و در برنامه Android One حضور دارد. همچنین نوکیا یک گوشی بسیار ارزان به نام نوکیا 1 در راه دارد.

نوکیا 7 پلاس چند هفته پیش در Geekbench با تراشه اسنپ دراگون 660 و رم 4 گیگابایتی رسید. رندرهایی که منتشر شده است شایعات قبلی مانند صفحه نمایش 18:9 و حسگر اثر انگشت پشت زیر دوربین را تایید می کند.

رندر ها همچنین دو رنگ مروارید سفید و Brownish (بسته به نور می تواند مشکی باشد) را نشان می دهد.

تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 فاش شد

نوکیا 1 با صفحه نمایش عادی 16:9 بدون هیچ دکمه ای در جلو عرضه خواهد شد. دکمه پاور و کلید ها صدا سمت راست این گوشی قرار دارد.

یک دوربین پشت با فلش LED و یک دوربین دیگر در جلوی عکاسی می کنند. به نظر می رسد پانل عقب  پلاستیکی است و حتی ممکن است مانند بسیاری از دستگاه های مقرون به صرفه Lumia  قابل جابه جایی و بیرون آمدن باشد.

تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 فاش شد

انتهای پیام/

گوشی های جدید نوکیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندر رسمی فاش شده از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..