تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر اینستاگرامی برانکو از حمایت پیشکسوتان پرسپولیس +عکس

تشکر اینستاگرامی برانکو از پیشکسوتان پرسپولیس +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس طی دو سه فصل گذشته با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در  نتایج بسیار درخشانی گرفته است تا جایی که فصل قبل تا نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا پیش رفت و توانست قهرمان لیگ برتر فوتبال کشورمان شود.

پرسپولیس در ادامه روند خوب خود، این هفته توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم نسف قرشی ازبکستان را شکست دهد و شروعی مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

امروز و در حاشیه تمرین پرسپولیس برخی پیشکسوتان باشگاه حضور داشتند. برانکو ایوانکوویچ عکسی از این دیدار در اینستاگرام خود منتشر کرد و از حمایت پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کرد و نوشت:

"از حمایت شما سپاسگذارم!"

گفتنی است؛ پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه 1 اسفند در قطر به مصاف السد خواهد رفت.

تشکر اینستاگرامی برانکو از پیشکسوتان پرسپولیس +عکس

انتهای پیام/

تشکر برانکو از پیشکسوتان پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر اینستاگرامی برانکو از حمایت پیشکسوتان پرسپولیس +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..