تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت اطلاعات ترافیکی برای گوگل مپ iOS امکان پذیر شد

قابلیت کاربردی گوگل مپ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به روز رسانی کاربردی گوگل مپ (Google Map) برای iOS دسترسی سریع به اطلاعات حمل و نقل و ترافیک را به ارمغان می آورد.

پیشرفت ها و بهبود گوگل مپ در اندروید زودتر از iOS اعمال می شود اما ویژگی ها دیر یا زود برای iOS نیز اعمال میشود. آخرین به روز رسانی گوگل مپ برای iOS ویژگی را اضافه می کند که سال گذشته بر روی نسخه اندروید اضافه شد. دسترسی سریع به اطلاعات حمل و نقل و ترافیک

 اگر این به روز رسانی رادریافت کرده اید می توانید از سه تب explore و driving و transit دسترسی داشته باشید.

این تب ها به کاربر اجازه می دهد رستوران نزدیک خود را به سادگی پیدا کنند. این نقشه همچنین با توجه به آدرس منزل و محل کار شما، پیشهاد می دهد که کدام اتوبوس یا قطار را سوار شوید و اینکه قطار یا اتوبوس بعدی کی به ایستگاه می رسد.

با آخرین به روز رسانی گوگل مپ کاربران می توانند راحت تر جابه جا شوند و مسیر هایی را انتخاب کنند که ترافیک کمتری را داشته باشد. گوگل مپ حتی میزان تاخیر در ترافیک را نیز به شما نشان می دهد.

انتهای پیام/

اضافه شدن اطلاعات ترافیکی برای به روز رسانی iOS گوگل مپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت اطلاعات ترافیکی برای گوگل مپ iOS امکان پذیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..