تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاکسکان با همکاری RED یک دوربین مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند

شرکت Foxconn و RED قصد دارند با همکاری یکدیگر، یک دوربین فیلم‌برداری 8K مقرون‌به‌صرفه برای استفاده‌ی عموم تولید کنند.

مقاله‌های مرتبط:

اگر به دنیای دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری علاقه‌مند هستید و اخبار مربوط به این حوزه را دنبال می‌کنید، حتما نام شرکت سازنده‌ی دوربین‌های سینمایی یعنی RED به گوشتان خورده است. کمپانی آمریکایی رِد (RED) که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد، انواع دوربین‌های سینمایی حرفه‌ای را با رزولوشن‌های مختلف 6K، 5K، 4K و 8K تولید می‌کند. دوربین‌های این شرکت به‌دلیل داشتن کیفیت فوق‌العاده، قیمت بسیار بالایی دارند و به‌طور معمول توسط شرکت‌های فیلم‌سازی یا آژانس‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت فاکسکان (Foxconn) که یکی از سازندگان بزرگ گوشی‌های آیفون شرکت اپل است، قصد دارد از طریق همکاری با RED Digital Cinema، یک دوربین فیلم‌برداری بسیار باکیفیت با یک‌سوم قیمت دوربین‌های فعلی RED تولید کند. در نشستی که بین مدیران این دو شرکت در آخر هفته برگزار شد، تِری گو، رئیس فاکسکان، اعلام کرد که این دو شرکت در حال مذاکره با هدف ساخت دوربین هستند.

... دوربینی که قادر خواهد بود ویدئو‌هایی با کیفیت حرفه‌ای و در وضوح 8K ضبط کند؛ در حالی‌که قیمت این دوربین یک‌سوم دوربین‌های فعلی RED خواهد بود و اندازه‌ای برابر با یک‌سوم اندازه‌ی دوربین‌های فعلی این شرکت خواهد داشت.

بنابر گزارش وب‌سایت Nikki Asian Review، شرکت فاکس‌کان ۷۰ درصد گوشی‌های آیفون اپل را مونتاژ می کند که این بخش از فعالیت فاکس‌کان، ۵۰ درصد تجارتش را تشکیل می‌دهد؛ اما این شرکت قصد دارد با ورود به بخش‌هایی از صنعت که حاشیه‌ی سود بالاتری دارند، فعالیت خود را گسترش دهد. خرید کسب‌و‌کار نیمه‌هادی شرکت Sharp توسط Foxcoon، آن‌ها را قادر می‌سازد که قطعات کلیدی را برای دوربین‌های دیجیتال، صفحه‌‌های نمایش و به‌خصوص فناوری چیپ‌هایی که در سنسور دوربین استفاده می‌شود، تولید کنند.

بنابر گفته‌ی وب‌سایت EOSHD، این شرکت هم‌اکنون نیز با RED رابطه‌ی کاری دارد و مدارهای ASIC/front-end LSI را برای این غول سازنده‌ی دوربین‌هایی سینمایی، تولید و مونتاژ می‌کند.

در چند سال آینده، به‌احتمال زیاد شاهد همکاری قدرتمند این دو شرکت خواهیم بود که در بازار دوربین‌های فیلم‌برداری دستی با وضوح 8K، سونی و پاناسونیک را به چالش می‌کشند. هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است، اما همکاری این دو شرکت جالب خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاکسکان با همکاری RED یک دوربین مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..