تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش ببیت‌کوین مجددا سیر صعودی پیدا کرد

ارزش بیت‌کوین که در دو هفته‌ی اخیر افت محسوسی پیدا کرده بود مجددا مرز ۱۰ هزار دلار را رد کرد.

بیت‌کوین روز پنج‌شنبه با بیش از پنج درصد افزایش قیمت، برای اولین بار در دو هفته‌ی اخیر ارزشی بیش از ۱۰ هزار دلار پیدا کرد. سایر ارزهای دیجیتال نیز پس از افت ارزش این نوع پول در ابتدای ماه جاری مجددا دست‌خوش افزایش ارزش شدند.

بیت‌کوین با گذر از مرز ۱۰ هزار دلار در عصر پنج‌شنبه بعد از دو هفته مقداری از ارزش خود را بازیابی کرد. ارزش این ارز دیجیتال پیشرو، که همچنان ۳۵ درصد از کل ارزش تمام ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، روز پنج‌شنبه به میزان ۵.۷ درصد افزایش یافت.

مقاله‌های مرتبط:

بیت‌کوین با وجود افت قیمت در ابتدای ماه فوریه مجددا سیر صعودی خود را پیش گرفته است؛ اما هنوز با رکورد پیش از کریسمس خود یعنی ۱۹۰۰۰ دلار فاصله دارد.

دشوار است که بخواهیم دلیل واضحی برای افت قیمت بیت‌کوین و بالا رفتن رفتن مجدد آن عنوان کنیم؛ اما به نظر می‌رسد این موضوع تحت تأثیر اتفاقات اخیر در بازار سهام ایالات متحده بوده است.

یک استارتاپ انگلیسی که بستر خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می‌کند، روز پنج‌شنبه در مطلبی این‌طور نوشت: «فردا اولین روز سال جدید قمری است و برخی خانواده‌ها پول‌های خود را به هدایای بیت‌کوینی تبدیل می‌کنند. در سه سال اخیر، بازار ارز دیجیتال سه هفته پیش از این روز مهم دست‌خوش اصلاحاتی می‌شود.»

ارزش بیت کوین

همزمان، بیت‌کوین در دنیای اقتصاد موضوع بحث بسیاری از کارشناسان است.

چارلی مونگر، نایب رئیس ۹۴ ساله‌ی برکشایر، بیت‌کوین را سمی مضر قلمداد می‌کند؛ در صورتی که لیو کلاسن، سرپرست اجرایی مؤسسه‌ی بیت‌کوین، پیش‌بینی می‌کند که ارزش این ارز دیجیتال به ۴۰ هزار دلار نیز خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش ببیت‌کوین مجددا سیر صعودی پیدا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..