تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اوبر برای بازگشت به لندن با معرفی سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته

تلاش اوبر برای بازگشت به لندن با معرفی سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته

به گزارش خبرآنلاین، این سرویس پشتیبانی برای مسافران و نیز رانندگان به صورت 24 ساعت شبانه‌روز تعریف شده است.{لینک}

مدیران اوبر همچنین اعلام کردند به تمام شکایات رسیده علیه رانندگان رسیدگی ویژه خواهند کرد و روی قبض الکترونیکی صادر شده برای مسافران مشخصات و پلاک خودروی رانندگان نیز درج خواهد شد. در ضمن اگر هرگونه حادثه جدی رخ دهد، به طور مستقیم به پلیس گزارش خواهند داد.

اکتبر سال گذشته لایسنس فعالیت تاکسی آنلاین اوبر در لندن توسط TFL به دلیل افزایش اعمال مجرمانه از طریق اوبر به حالت تعلیق درآمد و حالا این کمپانی تلاش دارد تا با پیاده‌سازی درخواست شهرداری و نهادهای قانونی، مجددا لایسنس خود را فعال کند.

ماه گذشته در پی شکایت درباره ساعت کاری رانندگان اوبر، مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند تا مانع از کار مداوم رانندگان شوند و از حد مجاز استانداردهای تعریف شده تخطی نکنند.

بسیاری از تاکسی‌داران سنتی از وجود رقیب آنلاین ناراضی هستند و در برخی شهرهای جهان فعالیت اوبر به حالت تعلیق درآمده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اوبر برای بازگشت به لندن با معرفی سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..