تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل طی پاییز ۲۰۱۷ بیش از ۵۱ درصد از درآمد بازار گوشی‌های هوشمند را کسب کرده است

اپل به لطف فروش بالای آیفون ۱۰ طی پاییز ۲۰۱۷ موفق شده تا بیش از ۵۱ درصد از درآمد کل بازار گوشی‌های هوشمند را کسب کند. 

به گزارش استراتژی انالتیکس، اپل در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ حدود ۵۱ درصد از کل درآمدهای بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد. این موفقیت در سایه‌ی فروش بالای آیفون ۱۰ به دست آمد.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس گزارش مالی اپل که چندی پیش منتشر شد، مجموع درآمد آیفون در سه‌ماهه‌ی گذشته ۶۱.۵ میلیارد دلار بوده است. بنا بر تخمین استراتژی انالتیکس، درآمد اپل در بخش گوشی‌های هوشمند سه برابر بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب، یعنی سامسونگ و هفت برابر بیشتر از شرکت چینی هواوی بوده است.

نلی واتسون، مدیر اجرایی استراتژی انالتیکس می‌گوید:

اپل در فصل گذشته، به لطف تقاضای بالا برای آیفون ۱۰، موفق شد درآمد بسیار بالاتری نسبت به سایر شرکت‌ها کسب کند.

درآمد اپل

متوسط قیمت فروش آیفون در سه‌ماهه‌ی قبل ۷۶۹ دلار بوده است که نسبت به میانگین ۶۹۵ دلاری سال گذشته افزایش داشته است. این میانگین به گفته‌ی استراتژی انالتیکس تقریبا سه برابر میانگین معمول در این صنعت است. اپل ۷۷.۳ میلیون آیفون را در فصل اخیر به فروش رساند؛ اما اعلام نکرد که دقیقا چه تعداد از این دستگاه‌ها آیفون ۱۰ بوده است.

آیفون ۱۰ با داشتن ۹۹۹ دلار قیمت، مسلما نقش به‌سزایی در بالا رفتن درآمد اپل داشته است.

نظر شما کاربر محترم زومیت در این باره چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل طی پاییز ۲۰۱۷ بیش از ۵۱ درصد از درآمد بازار گوشی‌های هوشمند را کسب کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..