تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزاد 1 روزه ای که در اینستاگرام دهها هزار فالوور دارد! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کودک برای عضویت در بیشتر سایت ها و  شبکه های اجتماعی  باید به سن 13 سالگی رسیده باشد و از طرفی بیشتر والدین به علت حفظ سلامت ذهنی کودکان خود، آنها را از فضای مخرب و زیان آور شبکه های اجتماعی دور نگه می دارند.

اما در این میان " کالیهان گی" شاید نخستین نوزادی باشد که از بدو تولدش و حتی پیش از آن دارای عضویت در یک شبکه اجتماعی بوده است. او که دیروز بدنیا آمده است تاکنون در اینستاگرام حدود 100 هزار نفر فالوور دارد.

نوزادی 1 روزه ای که در اینستاگرام دهها هزار فالوور دارد! تصاویر

پدر و مادر کالیهان ابتدا در صفحه اینستاگرام 1 میلیون نفری خود نام و جنسیت فرزند خود را اعلام کردند. آنها سپس در هفته 37 بارداری، یک صفحه اینستاگرام برای پسر خود ساختند. عکس پروفایل کالیهان نیز در آن زمان، تصویر سونوگرافی بود. کالیهان ظرف مدت 48 ساعت حدود 70 فالوور جمع آوری کرد.

حال کالیهان که تنها دو روز از تولدش می گذرد تعداد فالورهایش به 109 هزار نفر رسیده است. او اکنون یکی از نوزادان مشهور در فضای مجازی است.

نوزادی 1 روزه ای که در اینستاگرام دهها هزار فالوور دارد! تصاویر

انتهای پیام/

نوزادی که پیش از تولد در فضای مجازی مشهور شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزاد 1 روزه ای که در اینستاگرام دهها هزار فالوور دارد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..