تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی حماسی نوجوان سوری در تشیع پیکر شهدای حزب الله +فیلم

مداحی حماسی نوجوان سوری در تشیع پیکر شهدای حزب الله +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی فاعور معروف به «منشد المقاوم» «خواننده مقاومت» خواننده و مداح مشهور و محبوب جبهه‌ی مقاوت است.

وی اهل شهر فوعه‌ی سوریه است. فوعه و کفریا دو شهر شیعه نشینی هستند که بیش از 4 سال در برابر دیدگان جامعه جهانی در محاصره تروریست‌های تکفیری بودند. این دو روستا با بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارند. در مدت محاصره‌ی این دو روستا، مردم آن گاهی حتی هیچ غذا و آبی برای خوردن نداشتند.

از مدتی پیش مداحی‌‌ها و ترانه‌های حماسی فاعور، در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفته است. او در کلیپ‌هایی که توسط موسسه «بنت الهدی» با حمایت حزب الله ساخته شده است، حضور داشته و این آثار مورد استقبال قرار گرفته است. این آثار که بیشتر با موسیقی حماسی و محتوای ضد استکباری همراه است، این نوجوان را به چهره محبوبی تبدیل کرده است.

یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که از مداحی وی منتشر شده است، یک ویدئو از او در حال مداحی کردن در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم حزب الله لبنان است؛ در این ویدئو، این نوجوان بر روی دوش یکی از رزمندگان، در حال مداحی کردن برای شهدای مدافع حرم لبنانی است.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

مداحی حماسی هادی فاعور نوجوان سوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی حماسی نوجوان سوری در تشیع پیکر شهدای حزب الله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..