تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویت یک یوفوی مرموز در آسمان مجارستان +فیلم

رویت یک یوفوی مرموز در آسمان مجارستان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شیء پرنده ناشناس مرموز را در آسمان کشور مجارستان به تصویر می کشد. این ویدئو که با کمک یک دوربین انفرارد تهیه شده است این شیء پرنده ناشناس یا یوفو را نشان می دهد که در آسمان در حال مانور دادن است.

 مزیت این نوع دوربین این است که می تواند نورهای را در آسمان تشخیص دهد و قابل مشاهده باشد که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند. به عبارت دیگر این شیء پرنده ناشناس با برخورداری از یک تکنولوژی پیشرفته بصورت نامرئی در آسمان مانور می داد که با کمک این دوربین انفرارد قابل مشاهده شد.

 گفتنی است؛ چند روز پیش نیز ویدئوی عبور یک شیء پرنده ناشناس از سطح ماه منتشر گردید. این ویدئو که از پخش زنده ناسا از ماه تهیه شده بود یک یوفو را نشان می داد که با سرعتی فوق العاده زیاد از مقابل ماه عبور کرد و  در انتهای آن یک چراغ در حال روشن و خاموش شدن بود.

 انتهای پیام/

لحظه شکار یک یوفوی نامرئی در آسمان مجارستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویت یک یوفوی مرموز در آسمان مجارستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..