تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌های اسرائیلی : شنبه گذشته تعدادی موشک سوری به سمت اسرائیل شلیک شده بودند

ساعت 24-رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که شنبه گذشته چندین موشک از سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که پس از عبور از مرکز «اسرائیل» به سطح دریا اصابت کردند.

به گزارش المیادین، رسانه‎های صهیونیستی مدعی شدند که موشک‎های سوری روز شنبه گذشته با عبور از آسمان حیفا و تل آویو در دریا فرود آمدند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که عبور موشک‌های سوری از مرکز اراضی اشغالی باعث توقف پروازهای فرودگاه بن گورین شده است.

این ادعای اسرائیلی در حالی مطرح می شود که روز شنبه گذشته در پی حمله جنگنده‎های اسرائیلی به خاک سوریه، سامانه دفاع هوایی سوریه موفق شد یک جنگنده اف 16 اسرائیل را الجلیل سرنگون کند.

بعد از جنگ اسرائیل و سوریه در جنگ 6 روزه، این نخستین بار است که یک جنگنده اسرائیلی در سوریه، هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار می گیرد و سرنگون می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌های اسرائیلی : شنبه گذشته تعدادی موشک سوری به سمت اسرائیل شلیک شده بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..