تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب درآمد پرماجرا داستانی کودکانه با آموزه های اقتصادی

کتاب "درآمد پرماجرا" نوشته هرمن پریش و ترجمه علی اسماعیل پور در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،کتاب "درآمد پرماجرا" از سری کتاب های کندو است که در 14 فصل با ترجمه علی اسماعیل پور در انتشارات بورس به مرحله چاپ رسیده است.

این کتاب که برای مخاطبان در محدوده سنی "ج" نوشته شده است مفاهیم اقتصادی را به صورت داستانی جذاب و با زبانی طنز از دید قهرمان داستان که دختری به نام "آملیا بدلیاست" بازگو می کند.

افشین علا در مقدمه این کتاب گفته است: اولین امتیاز این اثر ارزشمند این است که اگر چه ترجمه ای از یک اثر خارجی است اما از سر تفنن و تصادف یا صرفا بر اساس جاذبه های فانتزی اثر انتخاب نشده است. بلکه مترجم، با هدف و انگیزه ای کاملا حرفه ای و ضروری به انتخاب و ترجمه آن پرداخته است. این انگیزه، ضرورت آشنایی کودکان با مقوله اقتصاد و بهره وری و ایجاد انگیزه در آنها جهت علاقه مندی و فراگیری مفاهیم پایه ای آن است که دومین امتیاز این کتاب به شمار می آید .

در جای دیگر از این مقدمه، علا، به گنجاندن مسائل اقتصادی در ژانر ادبیات کودک اشاره داشته و افزوده است: دریافت نکته های از این قبیل که کودکان از همان اوان عمر می بایست اهمیت آشنایی با مقوله اقتصاد خانواده را بدانند، از دشواری های تأمین مخارج ضروری آگاه باشند، از الان به فکر شغل مورد علاقه خود در آینده باشند، به کشف ها و راز و مرزهای کسب درآمد مشروع به شرط تن دادن به کار جدی و فعالیت سالم اقتصادی اشراف پیدا کند و گاه حتی کمکی برای والدین باشند و بتوانند باری ازدوش آنان بردارند، کار آسانی نیست. حتی تفهیم این آموزه ضروری و مختصر که "قدر پولت را بدان" به کودکان برای بسیاری از ما بزرگسالان بسیار دشوار و گاه محال است و اما هنر نویسنده حاذق ادبیات کودک می تواند این راه را نیز هموار کند آن هم با روایت جذاب و کودکانه ای که نه تنها ار قصه های رایج در حیطه ادبیات کودک چیزی کم ندارد که به جذاب ترین آنها نیز پهلو می زند .

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب "درآمد پرماجرا" را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا ازwww.boursepub.ir  تهیه کنند.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب درآمد پرماجرا داستانی کودکانه با آموزه های اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..