تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان سفر استقلال به عمان مشخص شد

برنامه سفر استقلال به عمان مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق صلاح ديد شفر بازيكنان تيم فوتبال استقلال روز شنبه يعنى فردا در يک نوبت تمرينات خود را در قطر دنبال مى كنند. شاگردان شفر فردا ظهر پس از برگزارى تمرين و استراحت راهى فرودگاه مى شوند تا با پرواز ساعت ٢١:٣٠ به وقت قطر به سمت عمان حرکت کنند.

آبى پوشان به وقت عمان ساعت ٢٤ بامداد به مسقط مى رسند تا براى ديدار با الهلال عربستان در هتل فورسيزن هاليدى مستقر شوند.

حد فاصل هتل شاگردان شفر تا ورزشگاه السيب عمان ٤٠ دقيقه خواهد بود كه در همين راستا استقلالى ها ترجيح دادند در اين هتل اقامت داشته باشند.

استقلالى ها همچنين پس از مستقر شدن در عمان انجام دو سه جلسه تمرين را پيش از ديدار با الهلال در دستور كار قرار مى دهند.

ديدار دو تيم فوتبال استقلال و الهلال عربستان روز سه شنبه در ورزشگاه السيب عمان برگزار مى شود.

انتهای پیام/

اعلام زمان سفر تیم استقلال به عمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان سفر استقلال به عمان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..