تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر رفتن نجفی از شهرداری تهران

تکذیب خبر رفتن نجفی از شهردار تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگو و عضو هيات رييسه شورای اسلامی شهر تهران و عضو و مخبر كميسيون شهرسازى و معمارى و كميسيون حقوقي و نظارت شورای شهر با انتشار پستی در حساب توییتری خود، اخبار مربوط به رفتن محمدعلی نجفی از شهرداری تهران را تکذیب کرد.

گفتنی است در چند روز گذشته در برخی از رسانه‌ها خبرهایی مبنی تصمیم شورای شهر تهران، برای جایگزینی شهردار تهران یا استعفای نجفی از این سمت منتشر شده بود.

اعطا در توییتر نوشت:

"دکتر نجفی شهردار منتخب هر 21 عضو و مورد حمایت شوراست. به عنوان سخنگو ى شورا، اخبار منتشره در رابطه با دیدار و گفتگوی اعضای شورا با شخصیت های اجرایی و سیاسی با موضوع گزینه جایگزین و هر اقدامی از این دست را از اساس تکذیب می کنم." 

تکذیب خبر رفتن نجفی از شهردار تهران

انتهای پیام/

سخنگوی شورا گفت نجفی از شهرداری نمی‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر رفتن نجفی از شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..