تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گنج گرانبهایی که پوتین از آن رونمایی کرد +فیلم

گنج گرانبهایی که پوتین از آن رونمایی کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پوتین از دو الماس زرد و صورتی که از معدنی در یاقوتستان کشف شده ، طی مراسمی رونمایی کرد. یکی از این الماس ها به رنگ صورتی و دیگری زرد است که بسیار نادر هستند، همچنین با اطمینان می توان گفت که این گنج های بی نظیر گرانبهاترین الماس ها در کشور روسیه به شمار می روند.

گفتنی است؛ این الماس ها توسط شرکت آلروس که یکی از بزرگترین شرکتهای استخراج کننده سنگ های قیمتی در دنیا بوده، کشف شده است.

در ادامه جزئیات مراسم رونمایی از الماس های قیمتی زرد و صورتی توسط پوتین را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

گنج قیمتی که پوتین از آن رونمایی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گنج گرانبهایی که پوتین از آن رونمایی کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..