تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش غیرمنتظره دختر جوان به خواستگاری پسری در خیابان +فیلم

واکنش دختر جوان در ملاء عام خواستگار بینوا را سرافکنده کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر جوان مکزیکی در حضور رهگذران زانو زد تا از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند، در حالی یک دسته گل به همراه حلقه ای طلایی را برای تقدیم به دختر آماده کرده بود.

رهگذران که به چشمان پر از شوق و امید خواستگار چشم دوخته بودند منتظر پاسخ دختر  بودند که یکباره همه آنها شوکه شدند. دختر جوان چند لحظه پس از گرفتن دسته گل همانطور بی حرکت مقابل خواستگار ایستاد.

اینکه در آن لحظه به پاسخ منفی خود فکر می‌کرد یا در تصمیمش مردد بود مشخص نیست اما در نهایت حاضران را با اقدام خود شوکه کرد. او درخواست پسر جوان را قبول نکرد و سریعا از آنجا دور شد در حالی که خواستگار با ناراحتی فراوان سر خود را پایین انداخته بود.

انتهای پیام/

واکنش دختر جوان به درخواست یک خواستگار در وسط خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش غیرمنتظره دختر جوان به خواستگاری پسری در خیابان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..