تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری جالب از سفیر آلمان در ایران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران از جمله سفرایی است که علاوه بر رسیدگی به امور هموطنانش در ایران، با سفر به نقاط مختلف کشور ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با مردم برقرار کرده و با آنها معاشرت می کند. او به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و در کنار مردم موقعیت های مختلف و آداب و رسوم سنتی ایران را تجربه کرده است.

در ادامه تصاویری از میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران را  مشاهده می کنید که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.






 سفیر آلمان در مدرسه ای در جنوب تهران

سفیر آلمان در کاشان بازار بزرگ قدیمی، و خوردن غذای خوشمزه ایرانی




سفیر آلمان در کلاس آموزش آشپزی آبگوشت



سفیر آلمان سر تمرين تيم استقلال به همراه مربى فوتبال المانى

سفیر آلمان در محله های جنوب تهران


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری جالب از سفیر آلمان در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..