تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا علیپور با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند؟ + عکس

چرا علیپور با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند؟ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور مهاجم 23 ساله تیم پرسپولیس یکی از گل‌زن‌ترین بازیکنان این تیم است در مصاف با  نسف قارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر با به ثمر رساندن 2 گل خوش درخشید. علیپور از جمله بازیکنان موفقی است که در بیشتر رقابت‎‌های این تیم حداقل یک گل را به ثمر رسانده است. 

علیپور در اولین هفته برگزاری  لیگ قهرمانان آسیا  به عنوان دومین بازیکن برتر این رقابت‌ها معرفی شد. همین امر سبب شد تا این بازیکن ساعات تمرینات خود را افزایش داده و طبق گفته خود کمتر فرصت مصاحبه با خبرنگاران را داشته باشد.

علیپور با انتشار پستی در اینستاگرام علت عدم مصاحبه‌اش را چنین بیان کرد: 

" دركنار تمام كساني كه براي موفقيت من تلاش كرده اند، بي انصافي است اگر از نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران عزيز سخن نگويم. از همه اين عزيزان ممنونم و اگر طي روزهاي اخير و پيش رو به سبب تمركز بيشتر روي بازي ها نتوانسته ام و نمي توانم جوابگوي آنها باشم و مصاحبه انجام دهم پوزش مي طلبم. به سبب فشردگي بازي ها و لزوم تمركز ، با مشورت بزرگان تصميم گرفته ام فعلا مصاحبه انجام ندهم و مطمئن هستم عزيزان رسانه نيز در اين امر مرا همراهي خواهند كرد.اميدوارم همواره با راهنمايي اين عزيزان در مسير ترقي و پيشرفت قرار بگیرم. " 

 چرا علیپور با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند؟ + عکس

انتهای پیام/

 علت اصلی عدم مصاحبه علیپور با خبرنگاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا علیپور با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..