تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد

در محور تهران – شهریار نیز ترافیک نیمه سنگین است

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر مداخلات جوی در هیچ یک از جاده‌های کشور گزارش نشده اما عوامل پلیس راه آمادگی لازم را با توجه به اجرای طرح زمستانه دارند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در باند شمالی آزادراه تهران - کرج و کرج – قزوین از محدوده پل کلاک تا پل فردیس و از پل فردیس تا مهر ویلا و همچنین در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در محور تهران – شهریار ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در دیگر محورهای کشور مشکل جوی و ترافیکی گزارش نشده است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..